



V roce 2015, kdy Nepál postihlo ničivé zemětřesení, se naše aktivita v oblasti zajišťování zdravotní péče významně rozrostla. Nadační fond NALA pomohl ve spolupráci s vládou České republiky humanitární pomoc vysláním několika leteckých speciálů a týmu zdravotníků, který v Nepálu působil několik týdnů. Ve spolupráci s programem MEDEVAC českého ministerstva vnitra jsme se postarali o poskytnutí první pomoci přímo v postižené oblasti a následné možnosti řešení chirurgických zákroků přímo v ČR.
V roce 2015, kdy Nepál postihlo ničivé zemětřesení, se naše aktivita v oblasti zajišťování zdravotní péče významně rozrostla. Nadační fond NALA pomohl ve spolupráci s vládou České republiky humanitární pomoc vysláním několika leteckých speciálů a týmu zdravotníků, který v Nepálu působil několik týdnů. Ve spolupráci s programem MEDEVAC českého ministerstva vnitra jsme se postarali o poskytnutí první pomoci přímo v postižené oblasti a následné možnosti řešení chirurgických zákroků přímo v ČR.
V roce 2015, kdy Nepál postihlo ničivé zemětřesení, se naše aktivita v oblasti zajišťování zdravotní péče významně rozrostla. Nadační fond NALA pomohl ve spolupráci s vládou České republiky humanitární pomoc vysláním několika leteckých speciálů a týmu zdravotníků, který v Nepálu působil několik týdnů. Ve spolupráci s programem MEDEVAC českého ministerstva vnitra jsme se postarali o poskytnutí první pomoci přímo v postižené oblasti a následné možnosti řešení chirurgických zákroků přímo v ČR.
-The Guru drinks bourbon-
Dzongsar Khjence Rinpočhe
"...Pobízejte své žáky, aby chodili i za jinými učiteli. Měli byste mít radost, že se setkávají s dharmou, s učiteli a učením. Měli byste se radovat, že za vás někdo dělá vaši práci. Někteří učitelé mají obavy ze ztráty žáků, proto stanovují pravidla typu: „Když obdržíš toto učení, nemůžeš už jít k jiným učitelům.“ Je to zjevně jedna ze známek zdegenerované doby, a to horší, než že ženy začnou rodit šestinohé děti. Pokud máte všechny vlastnosti a schopnosti dokonalého učitele, pak s tím nemáte problém. Ale dokonce i tantrické texty ze 6. a 7. století prohlašovaly, že doba degeneruje a že už není možné, aby se objevil dokonalý učitel. Pokud to bylo zlé tehdy, jakou pak máme šanci najít dokonalého učitele dnes, o několik století později. V oněch textech se však také píše, že pokud ve zdegenerované době potkáte někoho, kdo má třeba jen jednu nebo dvě takové vlastnosti, zejména úctu k zákonu příčiny a následku a ke třem klenotům, měli byste jej ctít jako Buddhu..."